Szukaj

Reklamacje, wymiany, zwroty

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady produktu:

Prosimy wydrukować, wypełnić i podpisać formularz reklamacyjny dostępny poniżej.

Pobierz formularz reklamacyjny.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

DIAMOND BUTIK
EMILIA BANCAREWICZ
UL. LEGIONOWA 9/1 LOK.024
15-281 BIAŁYSTOK
784-655-784

Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni. O wyniku reklamacji Klientka zostanie poinformowana drogą e­-mail.

Towary objęte wyprzedażą mogą zawierać mało widoczne defekty w materiale lub delikatne przybrudzenia.

Wymiany

Wszyscy Klienci mają prawo do wymiany towaru w terminie do 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany na wymianę powinien być w stanie niezmienionym – dotyczy to również opakowania towaru oraz gratisów dodanych do paczki. Wymianę towaru można zrealizować poprzez przesłanie towaru z dowodem zakupu wraz z dołączonym formularzem wymiany towaru, znajdującym się w załączniku poniżej:

Pobierz formularz wymiany.

Towar wraz z wypełnionym formularzem wymiany oraz dołączonym dowodem zakupu należy odesłać na adres:

DIAMOND BUTIK
EMILIA BANCAREWICZ
UL. LEGIONOWA 9/1 LOK.024
15-281 BIAŁYSTOK

O terminie wymiany towaru Klientka zostanie poinformowana drogą e­-mail, bądź sms.

UWAGA!!!

  • Wszystkie przesyłki nadane do nas w formie "za pobraniem" lub do Paczkomatu, czy punktów odbioru lub listów poleconych nie będą odbierane!
  • Koszty wysyłki w przypadku wymiany produktu pokrywa Klientka.
  • Produkty z kategorii "NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE KLIENTKI" nie podlegają wymianie.
  • Brak możliwości wymiany do zamówień, do których została wystawiona i dołączona faktura VAT na życzenie Klienta.

Zwroty

Wszyscy Klienci mają prawo do zwrotu towaru w terminie do 14 dni od otrzymania paczki. Towar odesłany powinien być w stanie niezmienionym – dotyczy to również opakowania towaru oraz gratisów dodanych do paczki. Zwrot towaru można zrealizować poprzez przesłanie towaru z dowodem zakupu wraz z dołączonym formularzem zwrotu towaru. Należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy, wydrukować oraz podpisać. Formularz zwrotu znajduje się poniżej:

Pobierz formularz zwrotu.

Zwrot należy przesłać na adres:

DIAMOND BUTIK
EMILIA BANCAREWICZ
UL. LEGIONOWA 9/1 LOK.024
15-281 BIAŁYSTOK
784-655-784

Towar odesłany przez Państwa powinien być w stanie niezmienionym/bezwonnym – czyli zapach użytkowania,zapach perfum,zapachu proszku itd.-dotyczy to również opakowania towaru z kategorii "Obuwie". Wraz z odsyłanym produktem lub produktami Klientka jest zobowiązana zwrócić wszelkie produkty, które otrzymała również gratisowo. Dodatkowo prosimy o załączenie do przesyłki wypełnionego i podpisanego odstąpienia od umowy oraz dowodu zakupu. Zwracany przez Klientkę towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Zwroty robione są na numer konta bankowego wskazanego w formularzu zwrotu. Jeżeli na formularzu zwrotu brak numeru konta bankowego, wówczas pieniądze są zwracane na saldo klienta.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. UWAGA!!!!. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacji lub zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny oraz paragon/dowód wpłaty. Przesłanie błędnie wypełnionego może spowodować opóźnienie w rozpatrzeniu reklamacji.

UWAGA!!!

  • Zwrot pieniędzy na rachunek zagraniczny jest na koszt Klientki.
  • Zerwanie metek skutkuje odrzuceniem zwrotu.
  • W przypadku odesłania przez Klientkę towaru zabrudzonego lub przesiąkniętego zapachem, towar jest oddawany do pralni. Koszt pralni (60 zł brutto/1 szt) jest wtedy potrącany z pieniędzy należnych Klientce za zwrócony towar.
  • Nasz sklep nie zwraca kosztów wysyłki.
  • Data zwrotu towaru liczona jest od dostarczenia towaru do naszego magazynu.
  • Prosimy o przestrzeganie terminów, gdyż zwroty, w których termin na odesłanie minął będą odrzucane i zwracane do Klienta na jego koszt.
  • Nie ma możliwości zwrotu do zamówień, do których została dołączona faktura VAT na życzenie Klienta.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Wybierz pierwszy produkt